måndag 28 september 2009

Vem ligger och sover i min säng?


Jaha...då kan man konstatera...end of summer...:-( !Alltid lika tråkigt att man inte kan vara ute, äta ute, sova ute längre...trist säger jag.Fleece-filten i tvåbeningarnas säng är ju helt ok och mattes hand under huvudet går inte av för hackor. Men vad skådade mitt norra öga häromnatten då jag ramlade in vid 02.00-snåret. Med stor risk att låta som en copycat på Fröken Guldlock men min fråga är: Vem ligger och sover i min säng??Svaret är ju, naturligtvis till skillnad från Guldlock, uppenbart..det är den bruna högen!Vem annars? He is everywere! Han låg vid husses fötter och hade en uppsyn som om han aldrig sovit någon annanstans. Suck! Jag har inget eget längre känns det som...dessa bruningar är ju överallt nu. Jag var först här, jag är störst här och jag bestämmer fortfarande här. Matte tjatar om kärlek och Love och annat blahaj. Det kan väl gå an men min säng är min borg och jag sover vid mattes huvud och de andra vid fötterna...need I say more?Jag är herre i mitt egte hus och säng...och Socks is my name.

1 kommentar:

  1. Underbar blog! Läste om Love i utskicket till oss medlemmar! Bra jobb ni gör. Kram från Agnes

    SvaraRadera